Když dva dělají totéž - není to totéž (1)

... aneb Kreslím podle TUTORIÁLU

Jako první jsem si vybrala tutoriál od Julie Bouve z kanálu Julie's passion for coloring
Snažila jsem se, si vybrat pro začátek obrázek, který nebude tak úplně náročný. 
Video má 4 části. Dám Vám sem na ně i odkazy a moc by mě potěšilo, kdyby se někdo ještě přidal a taky si to vyzkoušel. :)

1. část          2. část         3. část          4.část


A teď se podíváme jak se dařilo tento obrázek vymalovat mě. 
Stejně jako Julie jsem použila pastelky Prismacolor Premiér. Já mám sadu 132 kusů. A všechny použité barvy jsem v této sadě měla. Nekoukala jsem, jestli tyhle barvy jsou součástí sady se 72 kusy. Ale mohu klidně vypsat čísla odstínů, pokud by někoho zajímalo. 


Takže, začínala jsem domečkem. U Julie se mi moc líbí, že její kreslení není opravdu nijak náročné a v tutoriálu lze všechno moc hezky vidět, aniž by cokoliv musela říct. Takže i pro neznalé jazyka to není sebemenší problém.



I vrstvení není žádný extra problém. Ve většině případů, je použito pouze dvou vrstev. Takže na naučení je to úplná pohoda. A myslím si, že i pro toho, kdo nemá doma Prismacolor, tak by mohl vymalovat i jinýma pastelkama, protože dvě vrstvy zvládnou všechny pastelky. :) 







Kreslení jsem si opravdu moc užívala, i když jsem na tom strávila mnohem více času než jsem "zvyklá". I když to taky záleží na obrázku. 





 Musím přiznat, že mě zase po dlouhé době chytly Prismičky. :) 

























A tento obrázek mě dostal zase zpátky do stavu kreslících. :) 
Měla jsem velkou krizi a tohle mě jak se říká, postavilo zpátky na nohy. :)


Teď Vám ukážu jakého výsledku jsem chtěla dosáhnout. Tedy obrázek v podání Julie Bouve. 





A tradáááá - takhle se to podařilo mě:




Můj  úplně první pokus vytvořit něco podle tutoriálu. 
Těším se na další pokus. 
Tak zase příště Ahoj u Když dva dělají totéž - není to totéž. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji a přeji hezký den :)

Bath Time Goose Creek