Pomáhají Antistresové omalovánky pro dospělé?

Jak pomáhají Antistresové omalovánky??

Jak jsem se dostala k Antistresovým omalovánkám? 
Já už hodně dříve, kolem roku 2005 jsem "začala" kreslit, ať už tužkou, nebo pastelkami, ale hlavně barvami. Akryl. tempery a taky i olej. A pak jsem 10 let na to otěhotněla. Vzhledem k tomu, že máme malý domeček, musela jsem se vzdát svého prostoru na barvy, malování a celkově na svou tvorbu. 
Ale mám hodného přítele, který ví, jak tohle je pro mě důležité, tak mi koupil první Antistresovou omalovánku, jako malou záplatu za tuhle mou oběť. 
Co si budeme povídat, nezůstalo u jedné a já se časem dostala na neskutečné číslo kolem 100 omalovánek. O pastelkách nemusím ani mluvit. Jestli mám momentálně asi 27 sad, tak snad ani nebudu moc lhát. :)
Ale je vůbec pravda, že by pomáhali proti stresu? 
Asi ANO. Nebo alespoň u mě. Je to chvilka kterou mám jen pro sebe. Kde můžu realizovat zase a jen sebe. Nikdo a nic mě nenutí k tomu, abych nad tím nějak zvlášť moc přemýšlela. Je úplně jedno že tráva není zelená a nebe modré. Jde o tu pohodu, kterou mi to navozuje. 
Byla jsem v několika skupinách na FCBK, ale postupně jsem všechny opustila, protože se tam strhl boj o to, kdo má nejlepší omalovánku, kdo má nejlepší pastelky a v neposlední řadě i o to, kdo získá nejvíce palců za svůj obrázek. Tady v tom případě jsem ztratila pocit toho, že by to těm lidem mohlo pomáhat. Snažila jsem se i natáčet videa na youtube, ale i to jsem opustila zase a opět jen kvůli lidem, kteří měli potřebu kazit a ničit radost z tohoto koníčku. Ono to tak ale asi v dnešní době je všude, jen já se s tím tak nějak nemůžu pořád sžít. 
Takže si tvořím dnes především pro sebe, pro odstresování a když budete mít zájem, můžete se taky podívat na to co dělám. 
Hlavně se lidičky NESTRESUJME. :D 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji a přeji hezký den :)

Bath Time Goose Creek