Vymalováno 3/2018

Vymalováno 3/2018
19.03. - 25.03.

Vítám Vás u dalšího dílu. Koukáte co? Ano je to každou neděli. Snad mi to chvilku vydrží. :)

Nemám seřazeno podle pořadí ve kterém jsem vymalovávala, ale snad to ničemu nevadí. 

Tento obrázek je z omalovánky od Hanny Karlzon Tijdperk a opět a zase pastelky Derwent Coloursoft. Na pozadí soft pastel Mungyo a bílá posca na detaily. 

Asi si říkáte, že tuhle omalovánku a tyhle pastelky jsem si oblíbila a já Vám odpovídám:"Ano, jsou to moje lásky." 








A v té stejné omalovánkce ještě chvilku vydržíme. Dodělala jsem úvodní obrázek. A moc jsem si to užívala. Pastelky a pozadí mají na svědomí opět Mungya a Derwent Coloursoft. 




A chvilku se podíváme zase i do jiné omalovánky a to do Romantic Country. Tu taky hoodně vyhledávám. 

U tohohle obrázku jsem kupodivu opět použila pastelky Derwent Coloursoft a Mungya na pozadí. 




Tak joo. Mám i jiné pastelky a i omalovánky. Ale s tou omalovánkou zatím prr. Teď vyměníme pouze pastelky. Na celý obrázek jsem vzala Prismacolor Premiér. 
Část obrázku byla opět rozkreslena asi déle než rok. A to konkrétně stromy a okenice. Zbytek je doděláván teď. A sama na sobě jsem poznala, že ten čas kdy jsem se učila využívat pastelky plnohodnotněji mi hodně prospěl, oproti mojí tehdejší "technice". Ale ještě mám před sebou velký kus cesty. 




U omalovánky dneska už dneska zůstaneme, pozadí taky opět zastaly Mungyo Soft pastel, ale pastelky jsem vytáhla zase jiný a to: Maped Colourpep´s. 

Možná si řeknete proč? Ale já je mám ráda a na takový maličký plošky, kde chci udržet špičku mi naprosto vyhovují. Takže jsem si s nima střihla tento obrázek. 




Posledním obrázkem tohoto týdne, je dnešní kousek. Omalovánka je opět a zase Romantic Country. A pastelky je tentokrát kombo Maped Colourpep´s na knihy a na zbytek Derwent Coloursoft. Obrázek jsem si mooc užila. A musím říct, že jsem s výsledkem i vcelku spokojená. 



Čeká nás vstup do nového týdne, takže Vám přeji úspěch a ať se Vám všechno na co sáhnete daří. 
Budou velikonoce, tak nevím jak to budu všechno stíhat a zvládat, ale ráda bych zase v neděli vydala další díl. Držme si palce ať to výjde. :) Hezký den 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji a přeji hezký den :)

Bath Time Goose Creek