Vymalováno 4/2018

Vymalováno 4/2018
26.03. - 15.04. 

Ahoj všem,

není to zase až tak dávno, co jsem Vám slibovala pravidelnost a vidíte to? 
Ale ono nebylo co ukazovat. :)
Byli Velikonoce a nebyl vůbec čas na kreslení, takže Vám ukážu co jsem vytvořila za vcelku delší čas. :) 


Po třech dnech jsem dokončila obrázek v Romantic Country, pastelkami od Derwent Procolour. Kreslilo se mi s nimi hodně hezky, byl to v podstatě tak nějak první obrázek těmito pastelkami. Byla jsem z nich maličko rozpačitá, ale nakonec jsem si obrázek užila. 






 I úvodní obrázky je nutno vymalovat, takže jsem vzala jen pastely od Mungyo a narychlo "vymalovala" tento obrázek. 





Další dvě úvodní stránky. Kdekdo by si mohl říct, že to musí být cobyšup, a ono né. Hrála jsem si s tím asi týden. Tady jsem použila pastelky Faber Castel Polychromos. A ještě stále omalovánka Romantic Country. A na pozadí soft pastel od Mungyo. 



A poslední obrázek za tohle období je ještě stále z RC a pastelky od Faber Castell Polychromos. Opět jsem si obrázek neskutečně užívala. A tuhle omalovánku neskutečně miluju. 




Tak co? Tipnete si kdy se zase ozvu?? :D 
Budu se snažit,aspoň do prázdnin, udržet "pravidelnost". 

Hezký pracovní týden 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji a přeji hezký den :)

Bath Time Goose Creek