Vymalováno 5/18

Vymalováno 5/18
16.4. - 10.06.
Slibovat pravidelnost asi už ani nemá smysl, protože to nejsem schopná dodržet. 
Proč a jak se dovíte v jednom z dalších článků. Asi je taky na čase vyjít s pravdou ven. :D 

Po celou tu dobu se mi podařilo vymalovat těchto pár obrázků. A protože si nejsem svou liknavostí schopná poznačit čím a jak jsem kreslila, tak budu vzpomínat a možná si někde nevzpomenu a nebo si vzpomenu špatně. :D 


Tento obrázek je jeden z těch, který jsem dokončovala třeba po roce. Takže část je kreslena netuším už čím a dokreslovala jsem pastelkama od Faber Castel Polychromos. Nebe a zem je dělána suchým pastelem od Mungyo. obrázek mě hodně bavil, ale taky jsem ho dělala několik dní. Omalovánku určitě poznáte, ale je to Romantic Country. 



Dalším obrázkem v téže omalovánce je rovnou dvoustrana. Tady jsem si pohrála s pastelkama Marco Renoir. A na pozadí klasika suchý pastel od Mungyo. Pozadí jsem hodně odfláknula, dneska už toho vcelku lituju.  



V omalovánce Romantic Country ještě chvilku zůstaneme. Tady jsem malovala obrázek různýma pastelkama. Vždy když jsem něchtěla začínat nic novýho, tak jsem si vymalovala jeden kousek. Na pozadí opět Mungyo pastely. 

Jak všichni moc dobře víte, tak mám Romantic Country hodně ráda a tak další obrázek bude stále ještě odtud. Chtěla jsem vyzkoušet pastalky Bianyo a musím říct, že mě to s nima hodně bavilo, ale každá jedna se mi děsně láme. Takže úbytek byl šílený. 

A poslední obrázek z Romanticu na delší dobu (mám teď jinou favoritku) a tady jsem si pohrála s pastelkama Crayola. A u pozadí opět použity Mungyo suché pastely.  


Tou favoritkou je Hanna Karlzon a její pro mě 4 skvělé omalovánky. Poslední pátou ještě nemám, ale určitě se dostane i tahle ke mě.
Hned po Zasnění je tou mojí TOPkou Tijdperk, ze kterého je tento obrázek (dvoustrana).   

Kreslila jsem pastelkami od firmy Caran d´Ache Pablo. Jsou v kombinaci s tímto papírem naprosto famózní. 

Pozadí opět odfláknuto a to Mungyo suchým pastelem. 



Tento obrázek si absolutně nedokážu vzpomenout čím jsem kreslila. Možná to byly Crayoly, ale jistá si určitě nejsem. 



U tohodle obrázku si jistá jsem a to byly pastelky od firmy Holbein. Nemám jich mnoho, takže jsem si vystačila skromně. A na pozadí opět Mungyo suchý pastel. A omalovánka stále ještě Tijdperk. 


A v omalovánce stále ještě zůstaneme akorát jsem změnila pastelky a vyzkoušela jsem Kohinorácký Polycolor a byly tady úplně peckovní. 
A obrázek tentokrát bez pozadí. 

A poslední obrázek tohoto delšího období je tahle dáma s rybkama. Omalovánka to je Magical Dawn a pastelky taky KIN Polycolor. A žluté pozadí je doděláno Mungyo pastelem. 



Nebudu slibovat kdy výjdou další obrázky. 
Děkuji za Vaši přízeň, že se příjdete podívat i když je to takhle hrozně nepravidelný. Budu se snažit Vám to nějak hezky vysvětlit..

Mějte se moc hezky a užívejte si tepla, sluníčka a koupání. 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji a přeji hezký den :)

Bath Time Goose Creek