Day In The Sun Goose Creek

Day In The Sun  - Den na slunci







Oficiální popis: 


Přiložte prsty do písku .. den na slunci je vše, co potřebujete k útěku. 

Hlava: Šumivý Bergamot, plátky citronu
Srdce: oranžový květ, neroli, Tuberóza
Základ: kokos, pižmo



Můj popis + pocity: 


S touhle vůní jsem vydržela asi půl hodiny od roztopení a musela jsem ji zhasnout a větrat. Tohle stejné se mi stalo s vůní od Yankee Candle Sandcastle. Vůně bych řekla, že na pár mini niancí jsou stejné. Stejně hodně silné a stejně pro mě umělé a nedýchatelné. Čekala jsem naprosto něco jiného. 
Je těžká, umělá, hutná. Nedokážu identifikovat nic z toho co cítím. 


Pálila jsem: vosk
Barva: písková
Charakter:svěží
Intenzita: 5/5



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji a přeji hezký den :)

Bath Time Goose Creek