Wildest Dreams Goose Creek

Wildest Dreams - Divoké sny





Oficiální popis: 

Ztraťte své zábrany a sledujte, jak Vaše nejdivočejší sny ožijí. Směs elegantních koření, teplé vanilky a měkkého lesa. 

Hlava: Teplý jantar, Bergamot, Jasmín
Srdce:Jablečný květ, cedrové dřevo
Základ: černý pepř, santálové dřevo



Můj popis + pocity: 

Tentokrát jsem se vůbec nedívala na obrázky. Měla jsem jen vzorky vůní, bez předchozí znalosti čehokoliv. A už za studena mi bylo jasné, že tohle je moje vůně a že bude jako první na zkoušku. 
Tohle je áááách. Bergamot, jasmín a santál. Není co řešit. Když by tahle vůně byla jako parfém, tak je můj a můžu se v něm i koupat. :) 
Kdo má rád vůně se santálovým základem tak tady určitě nešlápne vedle. 


Pálila jsem: vosk
Barva: šedá
Charakter:fresh 
Intenzita: 4/5


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji a přeji hezký den :)

Bath Time Goose Creek