Vymalováno 2/2018

Ahooj, 

ani nevím po jaké době se zase setkáváme. Musím si to začít psát. :D Tak se pojďme podívat, co jsem zase po nějaké době vymalovala. Slibuji, že příště už Vám sem budu dávat i časový údaj. Oproti minulému příspěvku  jsem se maličko polepšila. U některých obrázků, si pamatuji, čím jsem je kreslila. :D


Romantic Country - Prismacolor Premier

Tento obrázek jste už mohli vidět v příspěvku Když dva dělají totéž - není to totéž. 






Hanna Karlzon - Tijdperk a pastelky Caran d´Ache Pablo a na pozadí jsem použila Soft Pastel od firmy Mungyo

Tento obrázek mě hodně bavil. Joo a na pleť jsem použila klasický pudr na make up. A tvářenku. 



Hanna Karlzon - Tijdperk a pastelky Caran d´Ache Pablo a na pozadí Soft Pastel od Mungyo

Tady úplně spokojená nejsem. Když jsem tam ještě neměla pozadí, tak to vypadalo mýma očima "božsky". Po aplikaci pozadí, už tak nadšená nejsem. :)



Hanna Karlzon - Tijdperk a pastelky Derwent Coloursoft, na pozadí soft pastel Mungyo a fixa z Lídlu a na detaily Posca. 

Moje noční tvoření, když nemůžu spát. Už je to zase tady. :/



Romantic Country - mix všeho

Tohle je obrázek, který jsem začínala loni někdy těsně před Velikonocemi. Pak jsem se k němu několikrát vrátila a pokažde s jinýma pastelkama a teď, když už Velikonoce opět klepou na dveře, jsem ho konečně dokončila. 




Hanna Karlzon - Zasnění, pastelky Derwent Coloursoft, na pozadí Soft pastel Mungyo a stříbrná a fialová gelovka. 

Opět jsem se podívala do Zasnění. K dokončení mi ještě hodně schází, ale uvidíme jestli se mi to třeba podaří dokončit. Čím více to vypadá, že by to mohlo jít, tím hůře se mi maluje. :)





Hanna Karlzon - Zasnění, černá tuš a bílá posca. 

Tady jsem musela nějak zakamuflovat rozdělaný obrázek nějakou dobu, který se mi vůbec nepodařil. Ve finále mi ho syn pokreslil. A nakonec jsem tomu dala korunu já, když jsem obrázek na druhé straně zafixovala a omalovánku zavřela, tak se mi obrázky slepily a oba dva zničili. :/ Ale jdeme dál. :) 




Ještě musím vymyslet jak líp obrázky vždy vyfotit. Foťák mi hodně požírá barvy, což je škoda. 

Mějte se zatím moc hezky a těším se u dalšího Vymalováno zase brzy. A pamatuji, že bych měla nastolit nějakou pravidelnost. :) Hezký den

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji a přeji hezký den :)

Bath Time Goose Creek