Antibakteriální gely Bath & Body Works

Antibakteriální gely Bath & Body Works


Dneska bych Vám ráda řekla něco o antitibakteriálních gelech od Bath & Body Works. 

Já osobně jsem úchylná na "čisté" ruce. Je pro mě neskutečný problém např. při použití veřejných toalet. Ani ne tak se samotným wc, ale hlavně s klikou. Představa, kdo na ni chytal předemnou a na co sahal předtím je šílená. A tohle není jen na veřejných toaletách, ale celkově, nákupní košíky, všechny kliky atd. 
Tuhle "úchylku" mám už třeba od střední školy. Když mi někdo řekl, že stačí když si ruce umyji, mě dohánělo už tenkrát k šílenství. To
opravdu nestačí! Pro mě ne! Takže v té době mi moje sestra donesla z nemocnice desinfekci na ruce. Božee, to byla slast. Přelila jsem si část do malé lahvičky abych ji mohla mít neustále u sebe. Spolužáci se na mě tenkrát dívali jako na blázna, takže jsem tuhle "očistu" pak musela dělat tajně. Když mi tato desinfekce došla, koupila jsem nějakou noname v drogerii, a používala tu. Už to ale nebylo ono, ruce mi potom lepili, takže bylo nutné je ještě následně umýt. 
Potom později jsem si začala kupovat Antibakteriální gel Dettol. Ten byl hodně fajn, ale když jsem narazila na BBW a jejich antigelíky, myslela jsem že jsem objevila Ameriku. Používám je denně. Mám v každé kabelce, v každé kapse od bundy, v autě, doma na stole, v práci na stole. 
Tyto gely nenahradí mýdlo. Takže ruce si umývám pořád, ale ten pocit toho, že je mám JEN umyté mě naprosto doháněl k šílenství. Představa že si sahám na obličej a mám něco na rukách. UAAAA 
Antibakteriální gely od firmy Bath & Body Works jsou naprosto boží. Nejen že nádherně voní a to fáákt hodně dlouho, ale tím že mají v sobě dost alkoholu, tak vůbec nelepí. Naopak ruce úplně zjemní, vyhladí a není třeba je hned mazat krémem. Snad by to byla i škoda, když samotný gel tak voní. 

Ukážu Vám moje tři nejnovější vlaštovky. 










Je nespočet různých vůní, které se mění podle období. Na vánoce jsou vánoční (kdo by to čekal), v létě s vůní různých koktejlů, na jaře hodně květinové a neustále jsou nové a nové. 

Popsala bych vám i vůně, ale tady mi přijde, že se to tak rychle mění, že když objednám jeden a za chvíli bych ho chtěla znovu mám už problém jej sehnat. Je možné že se vyrábí jen v určitém množství z každé vůně a pak jdou na jinou. Nemám ale potvrzeno. 

Mě osobně vydrží jeden gelík přibližně týden. Nedokážu to říct s úplnou přesností, protože jich používám více současně, ale dala jsem si práci a opravdu používala pouze ten jeden, a fakt jsem se snažila si na to dát pozor a přibližně po týdnu byl fuč. Fakt je ten že jsem na to opravdu úchýlná. 

Rozhodně doporučuji vyzkoušet aspoň jednou jedinkrát. A doufat, že se na tom nestanete závisláci. 
Ale řekněme si po pravdě. NENÍ NAD ČISTÉ RUCE.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji a přeji hezký den :)

Bath Time Goose Creek