Frozen in Time Goose Creek

Frozen in Time - Zmrazení v čase 




Oficiální popis: 



Složení: vanilková máta, ojíněný grapefruit, směs citrusového ovoce, sněženky, kašmírové dřevo



Můj popis + pocity: 


Tahle vůně byla za studena můj velký favorit. Ono v podstatě vše citrusové za studena je fajn, ale za tepla ne vždy. V tomto případě to nebylo nejhorší. Ihned po rozehřátí mi ve vůni něco lehce vadilo, ale po chvilce to bylo pryč a vůni jsem si hodně užívala. Mám maličko obavu, jestli bych "to něco" ve svíci necítila po celý čas pálení. 
Vůně je lehce citrusová, určitě je hezky mrazivě peprmintová, a i ty lehounké kvítky tam jsou cítit. No jasně a dřevooo.  


Pálila jsem: vosk
Barva: modrošedá
Charakter: svěží 
Intenzita: ★★★☆☆




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji a přeji hezký den :)

Bath Time Goose Creek