Campfire Marshmallow Goose Creek

Campfire Marshmallow - Opékáné Maršmelouny 





Oficiální popis: 


Tato vůně se otevírá bílým kořením a opečenými Marshmellow, které se bezproblémově mísí s cukrovými krystaly a krémovou broskví. Santálové dřevo a cedrové dřevo jsou zabalené do nedýchané vanilky. 

Můj popis + pocity: 


Když jsem o téhle vůni hledala jakékoliv informace, nikde nic většího.
Mě se neskutečně líbila. rozhodně bych ji nesrovnávala s Yankee Candle  a Campfire Treats. Jsou to sice podobné vůně, ale každou jsem vnímala úplně jinak.
Je to obří hromada sladkosti, nevtíravé sladkosti. Známky dřeva a ohně jsou samozřejmostí. Za mě hodně povedená vůně. A to nejsem milovník sladkých vůní. Tuhle jsem si oblíbila. 


Pálila jsem: vosk
Barva: šedavá
Charakter: jídelní 
Intenzita: ★★★★☆



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji a přeji hezký den :)

Bath Time Goose Creek